Subject: FW: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala detailplaneering
From: Märt Maripuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 08:47:06 +0300

Tere

Saadan teile tutvumiseks ja palun arvamust seoses Keila linn, Paldiski mnt 
37c kinnistu ja lähiala detailplaneeringu eskiisiga, mis algatati Keila 
linnavalitsuse 28. mai 2020 korraldusega nr 163. Nüüd on lahenduse 
koostamisega alustatud ja teie arvamust küsime ennekõike seoses LED 
reklaamtahvli planeerimisega kohale, kus juba täna on reklaamtahvel 
(üldiselt reklaamitakse Rõõmu kaubamaja), aga edaspidi on omanikel plaani 
sinna vahetuva infoga kuvar paigaldada.

Millised oleks Transpordiameti tingimused sellisele lahendusele? Lisan 
üldised manuses ka üldised tingimused valgusreklaamidele ja LED-ekraanidele, 
mida oleme sarnaselt Tartu linnale vastavates olukordades linnapoolsete 
piirangutena kasutanud.

Lugupidamisega

Märt Maripuu

linnaarhitekt

+372 516 8506

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Janika Jürgenson [mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 25. märts 2024 17:00
To: 'Märt Maripuu' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneering

Tere

Saadan Paldiski mnt 37c kinnistu detailplaneeringu korrigeeritud joonise 
vastavalt koosolekul tehtud ettepanekutele.

Kas selliselt on lahendus sobilik?

Parimat

Janika Jürgenson

From: Märt Maripuu [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 12. märts 2024 08:26
To: Janika Jürgenson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneering

Tere

Kas sobiks T 19.03 kell 9.00 Linnavalitsuse saalis?

Lugupidamisega

Märt Maripuu

linnaarhitekt

+372 516 8506

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Janika Jürgenson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 11, 2024 5:13 PM
To: Märt Maripuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneering

Tere

Vabandust, et koheselt ei vastanud. Olen veel sel nädalal Eestist ära ning 
seetõttu ei saaks pakutud aegadel Teiega kohtuda. Kas sobiks ka järgmisel 
nädalal nt  19.03 kohe hommikul?

Illustratsioon on meil tegelikult olemas, jäi kogemata materjalide hulka 
lisamata.

Heade soovidega

Janika Jürgenson

OÜ Ferrysan

+372 522 1744

On 6. Mar 2024, at 16:56, Märt Maripuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tervist

Tänan saadetud eskiisi eest. Kuna planeering algatati juba mõnda aega 
tagasi, siis palume mõtete ja plaanide tutvustamiseks ja omavahel 
tutvumiseks kohtumist linnavalitsuses. Kas teile sobiks järgmisel nädalal 
12. märtsil kell 14 või 13. märtsil kell 9?

Kiirel ülevaatusel näeme, et oleks vaja viidata ka uuele üldplaneeringule, 
mis märtsi lõpus kehtestamisele läheb ja võrrelda sellelega vastavust, kuigi 
sellel alal pole erisused senise planeeringuga suured. Puudu on ka 
aksonomeertriline eskiis, aga vb jõuame sellele veel sisendit anda.

Lugupidamisega

Märt Maripuu

linnaarhitekt

+372 516 8506

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Keila LV < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 4:51 PM
To: Märt Maripuu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Inge Angerjas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Kadi Tuul < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kaire Marrandi 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ed: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneering

Saatja: Janika Jürgenson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 20. veebruar 2024 15:32
Adressaat: Keila LV < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala detailplaneering

Tere

Saadan tutvumiseks Keila linnas Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneeringu eskiislahenduse.

Heade soovidega

Janika Jürgenson

OÜ Ferrysan

arhitekt

+372 522 1744

<korraldus nr 163 Keila linn, Paldiski mnt 37c kinnistu ja lähiala 
detailplaneeringu algatamine ning lähteseisukohtade kinnitamine _1.pdf>